RCK Recept
1. Naziv usluge: „Pružanje usluge edukacije i podrške timu za kvalitetu OSI u mentoriranju nastavnika pri izradi individualiziranih programa“
2. Ugovorni odnos: Obrtničko učilište – ustanova za obrazovanje odraslih, Zagreb – u okviru ESF projekta Regionalni centar kompetentnosti u strukovnom obrazovanju u turizmu – RCK RECEPT, UP.033.3.1.05.0003.
4. Opis usluge:
Cilj usluge je uspostava programskih i kadrovskih uvjeta RCK Ugostiteljske škole Opatija kao centra izvrsnosti strukovnog obrazovanja i osposobljavanja te cjeloživotnog učenja u podsektoru ugostiteljstvo i turizam.
CIP IDEM pružio je nositelju projekta sljedeće usluge:
– Edukacija tima za kvalitetu OSI u trajanju od 12 dana (Opatija) što je obuhvaćalo izradu analize trenutnog stanja u pet partnerskih škola u smislu identifikacije, opservacije i praćenja učenika s teškoćama i OSI te primjenu individualiziranih pristupa, programa i savjetodavnih aktivnosti.
Osmišljen je i proveden program edukacije tima za kvalitetu OSI ukupnog trajanja 70 nastavnih sati za pružanju podrške osobama s invaliditetom i učenicima s teškoćama.
– Podrška timu za kvalitetu OSI u mentoriranju ostalih nastavnika pri izradi individualiziranih programa što je obuhvaćalo kontinuirano vođenje i koordinaciju tima OSI za pružanje podrške, izradu i provedbu plana mentoriranja tima, praćenje rada tima te praćenje rezultata usluge.
Podrška se pruža metodom grupnih susreta članova tima s mentorom, kojom prilikom se prorađuju situacije vezane uz inicijalne procjene učenika, iznose pojedinačni slučajevi te bira najbolji pristup u individualizaciji kurikuluma u skladu sa specifičnim potrebama učenika s teškoćama. Mentorsku podršku po potrebi koriste i predmetni nastavnici u rješavanju dvojbenih situacija pri izradi individualiziranih kurikuluma metodi podrške učeniku na nastavi.
U suradnji s članovima Tima za kvalitetu te u skladu s uočenim potrebama dogovorene su teme za edukativne radionice Nastavničkih vijeća škola uključenih u RCK, koje su i provedene od strane mentora, s ciljem boljeg razumijevanja i prihvaćanja principa inkluzivnog obrazovanja.