Obavijest o nabavi
Znanjem do posla
Usluga edukacije „Program osposobljavanja za obavljanje poslova pomoćnika/ce u nastavi u radu s učenicima s teškoćama“
1. OPĆI PODACI
1.1. Naziv i sjedište Naručitelja:
CENTAR INKLUZIVNE POTPORE IDEM
Ilica 48, Zagreb
OIB: 22240978017
E-mail: idem@idem.hr
www.idem.hr
1.2. Podaci o osobi zaduženoj za kontakt
Jadranka Brkljačić, izvršni tajnik
E-mail: idem@idem.hr
telefon: +385 1 4813081
1.3. Opis predmeta nabave
Usluga: provedba verificiranog programa obrazovanja odraslih – „Program osposobljavanja za poslove pomoćnika/ce u nastavi u radu s učenicima s teškoćama“.
Nabava se provodi temeljem Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstva kodni broj: UP.02.1.1.06.0085 za provedbu projekta „Znanjem do posla“ temeljem poziva „Podrška
socijalnom uključivanju i zapošljavanju marginaliziranih skupina“ u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020. Europskog socijalnog fonda.
Naručitelj Projekt provodi zajedno s partnerima:
– Splitsko-dalmatinska županija
– Grad Karlovac.
1.4. Vrsta postupka javne nabave
Sukladno dijelu Ugovora UP.02.1.1.06.0085 kojim se reguliraju postupci nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi, NOJN-ovi su obvezni provoditi nabavu robe, radova i usluga poštujući opća načela i procedure propisane Ugovorom, a sukladno objavljenim pragovima.
1.5. Procijenjena vrijednost nabave
180.000,00 HRK bez PDV-a
1.6. Troškovnik
Troškovnik se nalazi u prilogu broj 2 ovog Poziva
1.7. Način dostave ponude
Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici s nazivom i adresom Ponuditelja, evidencijskim brojem nabave s naznakom „NE OTVARAJ“.
Ponuda u omotnici mora biti zaprimljena na adresi naručitelje: Centra inkluzivne potpore IDEM, Zagreb, Ilica 48, do 20. lipnja 2019.
1.8. Jezik i način iskaza cijene u ponudi
Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a cijena ponude izražava se u HRK.
Nije dopušteno izbacivanje ili upisivanje pojedinih dijelova Troškovnika.
1.9. Kriterij za odabir ponude
Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).
1.10. Rok za postavljanje upita za dodatnim informacijama
Pitanja je moguće postaviti do kraja radnog dana 17. lipnja 2019. na e-mail: idem@idem.hr
1.11.Dodatna dokumentacija:
Dokumentacija za nadmetanje nalazi se u prilogu ove Obavijesti o nabavi objavljenoj dana 10. lipnja 2019. godine na internetskoj stranici www.idem.hr.
PRILOZI:
PRILOG 1- DODATAK 1 – Ponudbeni list
PRILOG 1- DODATAK 2- Ponudbeni list
PRILOG 3 – Izjava ponuditelja – napostojanje razloga za isključenje
PRILOG 4 – Izjava ponuditelja – istinitost ponude, prihvaćanje uvjeta
PRILOG 5 – Izjava o raspolozivosti
PRILOG 6 – Predložak životopisa