Časopisi
S VAMA 2/3
Za vas smo pripremili sadržaj dvobroja u pdf
formatu, te nekoliko sažetaka i podnaslova članaka.
Ostatak potražite u tiskanom
izdanju!
Izdvajamo iz časopisa:
VREDNOVANJE I OCJENJIVANJE NAPREDOVANJA
UČENIKA
Ðurđica IVANČIĆ, Zrinjka STANČIĆ
ZNAČAJKE VREDNOVANJA I
OCJENJIVANJA
Različitost učenika, posebno njihove osobitosti, kao što su
osobitosti učenika s posebnim potrebama, vrlo često dovode učitelja u nedoumice
i pogreške pri vrednovanju i ocjenjivanju njihovih obrazovnih
postignuća…
SVRHA
VREDNOVANJA I OCJENJIVANJA
Učiteljima je potrebno omogućiti da nadograde
svoja znanja o razvojnim osobitostima učenika te njima primjerenim strategijama
poučavanja,
učenja i provjere znanja i osigurati im podršku odgovarajućih
stručnjaka…
CJELOVITO PROMATRANJE PROBLEMA SVAKOG
DJETETA Individualizirani edukacijski programi u osnovnoj
školi
Marina JURČEVIĆ
…Roditelji poznaju svoje dijete najbolje i
mogu razgovarati o njegovim "jakim" i "slabim" stranama s određenom
vrijednošću…
…Ako učenik sam stoji iza cilja koje je postavio, veća
je vjerojatnost da će s uspjehom ostvariti taj cilj, nego cilj koji mu je
nejasan, nezanimljiv, nametnut…
GLAVNE ODREDNICE IEP-A
cjelovit pristup, individualizirani
pristup, multidisciplinarni pristup, pozitivni pristup
- KOJI SU ZNAČAJNI KORACI U IZRADI
IEP-A? - KOJI SU DIJELOVI
IEP-a? - STRUČNI
TIM - POČETNO
STANJE - CILJEVI U
IEP-U - UKLJUČIVANJE
UČENIKA U IEP
U časopisu možete pronaći i sažetke na engleskom jeziku:
DISLEKSIJA
(POREMEĆAJ ČITANJA I PISANJA) / DISLEXIA – READING ANDWRITING DISORDER
Željka
BUTORAC
S VAMA 1
S Vama broj 1 smo za vas pripremili i u
digitalnom obliku, na CD-u.
Sve informacije potražite na mail adresi
redakcije: s_vama@email.t-com.hr
Izdvajamo iz časopisa:
DJECA S
DEFICITOM PAŽNJE / HIPERAKTIVNIM POREMEĆAJEM U ŠKOLI I
OBITELJI
Mr. sc. Snježana Sekušak-Galešev, profesorica
psihologije
(Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu,
Kušlanova 59a, Zagreb)
- Uzroci poremećaja
- Osobine djece s poremećajem pažnje/hiperaktivnim ponašanjem
- Teškoće u održavanju
pažnje - Hiperaktivno
ponašanje - Impulzivnost
- Dijagnosticiranje
- Simptomi deficita pažnje/hiperaktivnog poremećaja
- Emocionalni razvoj djece s deficitom
pažnje/hiperaktivnim poremećajem - Dodatne teškoće
- Utjecaj okoline
- Djeca s poremećajem pažnje/hiperaktivnim poremećajem i obitelj
- Socijalna prilagodba djece s
poremećajem pažnje /hiperaktivnim ponašanjem - Dijete s ADHD-om u školi
Časopis možete kupiti i direktno kod izdavača gotovinskim plaćanjem
u udruzi IDEM, Ilica 48, Zagreb, radnim danom od 10 – 12 sati. Informacije na
tel./fax: 01/4813-081
Obrazac pretplate u pdf formatu možete naći
ovdje.