Priručnici Ispis E-mail
Ponedjeljak, 08 Siječanj 2007 18:45

moje_dijete_u_skoliPriručnik "Moje dijete u školi"

Priručnik "Moje dijete u školi"  je više od klasičnog pojma priručnika - on je uputa, savjet, metoda, načelo, teorija i praksa učenja, kako da roditelj sudjeluje u svim postupcima rada s djecom s teškoćama u razvoju..... a primjerima i naglašavanjem ispravnog postupka u radu roditeljima pruža neprocjenjivu informativnu i savjetodavnu vrijednost.


Priručnik je metodika, hodogram povećane suradnje škole i obitelji temeljen na iskustvu i poznavanju struke. Kao dokaz ovoj tvrdnji recenzenta uz ostalo u Priručniku se za roditelje navode i korisne udruge kako bi suradnja škole, stručnjaka i roditelja bila što kvalitetnija, učinkovitija i blagovremena.
Na kraju Priručnik je od izuzetne društvene i pedagoške vrijednosti koja se temelji na adekvatnoj podršci roditelja uz pravilno informiranje, savjetovanje i zajedničko učenje stručnjaka i roditelja. (iz rezenzije prof.dr.sc. Vladimira Rosića).

Ovaj rukopis obrađuje jednu s pedagoškog gledišta vrlo zanimljivu problematiku - problematiku školovanja djece s posebnim potrebama. O toj problematici u svijetu i u nas postoji vrlo bogata literatura, no ona je ponajprije namijenjena stručnjacima koji se time posebno bave. Ali, u razvijenim (i bogatijim) zemljama svijeta, i posebno onima koje su dokinule segregaciju djece s posebnim potrebama u za njih posebno prilagođene azile (ili se barem trude to ostvariti) osim stručne i znanstvene literature s tog područja, tiska se i velik broj popularno pisanih naslova (bilo knjiga ili različitih drugih oblika publikacija) namijenjenih roditeljima te djece. Osnovna im je namjena pomoći tim roditeljima u zadovoljavanju različitih aspekata njihovih roditeljskih dužnosti, od njege do odgoja i obrazovanja (iz recenzije prof.dr.sc. Ane Sekulić-Majurec).

horiz_divider

Udruga IDEM uz financijsku podrškuMinistarstva obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti izdala  je priručnik za roditelje autorica Lj. Igrić, Ð. Ivančić, S. Sekušak-Galešev i  Z. Stančić pod naslovom "Moje dijete u školi".

Priručnik je rezultat projekta: "Vikend‑programi edukacija u lokalnoj zajednici za uključivanje djece s posebnim potrebama", koji se provodio u suradnji Ministarstva obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti i Hrvatske udruge za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama IDEM.

Nastao je iz potrebe da roditelji što lakše dođu do informacija potrebnih u školovanju djeteta,da bolje upoznaju svoje dijete i prilagode svoje zahtjeve njegovim mogućnostima. Poučava roditelje kako surađivati sa školom i kako se izboriti za mentalno zdravlje svog djeteta i sretnije djetinstvo u današnjoj školi, kojoj su još uvijek važniji obrazovni programi od djece.

Priručnik vodi roditelje do potrebnih  spoznaja putem slijedećih poglavlja:

  • Tko su djeca s posebnim potrebama;
  • Koje su sposobnosti i osobine potrebne za učenje;
  • Deficit pažnje / hiperaktivnost i posebne edukacijske potrebe;
  • Kako mogu biti zadovoljene edukacijske potrebe moga djeteta;
  • Škola - programi i postupci prikladni potrebama moga djeteta ;
  • Roditelj - suradnik škole.  

U nedostatku dostupnih informacija roditeljima su od posebne koristi priložene adrese organizacija kao što su udruge za osobe s invaliditetom,ustanove koje se bave rehabilitacijom i državne službe odgovorne za obrazovanje.

Isto je tako je priložen spisak korisne literature da bi poslužio roditeljima u boljem snalaženju s problemima na  koje nailaze.

Prema mišljenju recenzentice prof.dr.sc. Ane Sekulić-Majurec ovim se priručnikom popunjava praznina u stručnoj literaturi za roditelje vezane uz odgoj i obrazovanje djece s posebnim potrebama.

"Priručnik je više od klasičnog pojma priručnika-on je uputa,savjet ,metoda,načelo, teorija i praksa učenja, kako da roditeljsudjeluje u svim postupcima rada s djecom s teškoćama u razvoju...a primjerima i naglašavanjem ispravnog postupka u radu s roditeljima pružaneprocjenjivu informativnu i savjetodavnu vrijednost. Priručnik je metodika,hodogram povećane suradnje škole i obiteljitemeljen na iskustvu i poznavanju struke. ..... od izuzetne je društvene i pedagoške vrijednosti koja se temelji na adekvatnoj podršci roditelja uz pravilno informiranje ,savjetovanje i zajedničko učenje stručnjaka i roditelja" ( iz recenzije prof.dr.sc. Vladimira Rosića).

Prvo izdanje od 1000 primjeraka je podijeljeno, a u pripremi je dotisak priručnika.

 

horiz_divider
 

doprihvacanjaDo prihvaćanja zajedno: integracija djece s posebnim potrebama: priručnik za učitelje


Priručnik u deset tema s različitih strana pokušava obuhvatiti procese koji prate uključivanje djece s posebnim potrebama u školski sustav i širu društvenu zajednicu. Svaka tema podijeljena je u dva dijela: prvi dio usmjeren je uglavnom teorijsko-empirijski, a drugi se bavi praktičnom primjenom te tematike-aktivnostima koje učitelji mogu provoditi s učenicima, roditeljima ili drugim učiteljima.

Ažurirano Srijeda, 10 Rujan 2014 13:04
 
s_vama_1.jpg

Ankete

Kako ste saznali za Idem
 

logo-zakalda-za-potporu-civilnog-drustva
Centar inkluzivne potpore IDEM Zagreb korisnik je Institucionalne podrške Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva za stabilizaciju i/ili razvoj udruge

 
escort bayan bayan escort ankara escort ankara escort bayan escort ankara izmir escort izmir escort bayan escort bayan bayan escort escort istanbul istanbul escort bayan istanbul escort escort istanbul sex tube free porn hard sex