Časopisi Ispis E-mail
Ponedjeljak, 08 Siječanj 2007 18:45
svama2i3

S VAMA 2/3

 

Za vas smo pripremili sadržaj dvobroja u pdf formatu, te nekoliko sažetaka i podnaslova članaka.

Ostatak potražite u tiskanom izdanju!

 

 

   

Izdvajamo iz časopisa:

VREDNOVANJE I OCJENJIVANJE NAPREDOVANJA UČENIKA

Ðurđica IVANČIĆ, Zrinjka STANČIĆ

 

ZNAČAJKE VREDNOVANJA I OCJENJIVANJA Različitost učenika, posebno njihove osobitosti, kao što su osobitosti učenika s posebnim potrebama, vrlo često dovode učitelja u nedoumice i pogreške pri vrednovanju i ocjenjivanju njihovih obrazovnih postignuća...

SVRHA VREDNOVANJA I OCJENJIVANJA
Učiteljima je potrebno omogućiti da nadograde svoja znanja o razvojnim osobitostima učenika te njima primjerenim strategijama poučavanja,
učenja i provjere znanja i osigurati im podršku odgovarajućih stručnjaka...

   

CJELOVITO PROMATRANJE PROBLEMA SVAKOG DJETETA Individualizirani edukacijski programi u osnovnoj školi

Marina JURČEVIĆ

...Roditelji poznaju svoje dijete najbolje i mogu razgovarati o njegovim "jakim" i "slabim" stranama s određenom vrijednošću...

...Ako učenik sam stoji iza cilja koje je postavio, veća je vjerojatnost da će s uspjehom ostvariti taj cilj, nego cilj koji mu je nejasan, nezanimljiv, nametnut...

GLAVNE ODREDNICE IEP-A
cjelovit pristup, individualizirani pristup, multidisciplinarni pristup, pozitivni pristup
  • KOJI SU ZNAČAJNI KORACI U IZRADI IEP-A?
  • KOJI SU DIJELOVI IEP-a?
  • STRUČNI TIM
  • POČETNO STANJE
  • CILJEVI U IEP-U
  • UKLJUČIVANJE UČENIKA U IEP
horiz_divider

U časopisu možete pronaći i sažetke na engleskom jeziku:
DISLEKSIJA (POREMEĆAJ ČITANJA I PISANJA) / DISLEXIA - READING ANDWRITING DISORDER

Željka BUTORAC

 

  horiz_divider
 

s_vama_1S VAMA 1

 

S Vama broj 1 smo za vas pripremili i u digitalnom obliku, na CD-u.
Sve informacije potražite na mail adresi redakcije: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Sadržaj (pdf)

 

   

Izdvajamo iz časopisa:

DJECA S DEFICITOM PAŽNJE / HIPERAKTIVNIM POREMEĆAJEM U ŠKOLI I OBITELJI

Mr. sc. Snježana Sekušak-Galešev, profesorica psihologije
(Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Kušlanova 59a, Zagreb)

  • Uzroci poremećaja
  • Osobine djece s poremećajem pažnje/hiperaktivnim ponašanjem
  • Teškoće u održavanju pažnje
  • Hiperaktivno ponašanje
  • Impulzivnost
  • Dijagnosticiranje
  • Simptomi deficita pažnje/hiperaktivnog poremećaja
  • Emocionalni razvoj djece s deficitom pažnje/hiperaktivnim poremećajem
  • Dodatne teškoće
  • Utjecaj okoline
  • Djeca s poremećajem pažnje/hiperaktivnim poremećajem i obitelj
  • Socijalna prilagodba djece s poremećajem pažnje /hiperaktivnim ponašanjem
  • Dijete s ADHD-om u školi

 

horiz_divider

 

Časopis možete kupiti i direktno kod izdavača gotovinskim plaćanjem u udruzi IDEM, Ilica 48, Zagreb, radnim danom od 10 - 12 sati. Informacije na tel./fax: 01/4813-081

Obrazac pretplate u pdf formatu možete naći ovdje.
Ažurirano Ponedjeljak, 08 Siječanj 2007 20:48
 
doprihvacanja.jpg

Ankete

Kako ste saznali za Idem
 

logo-zakalda-za-potporu-civilnog-drustva
Centar inkluzivne potpore IDEM Zagreb korisnik je Institucionalne podrške Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva za stabilizaciju i/ili razvoj udruge

 
escort bayan bayan escort ankara escort ankara escort bayan escort ankara izmir escort izmir escort bayan escort bayan bayan escort escort istanbul istanbul escort bayan istanbul escort escort istanbul sex tube free porn hard sex